Sunday, June 15, 2008

Sill och potäter

Lite mer än en vecka i mitt kära Umeå och jo ja, det är skönt. Allt funkar i Sverige, det finns kundtjänster till allt och bussen kommer samma tid som det står i turlistan. Men givetvis är det bästa att få spendera tid med mina älskade vänner och familjemedlemmar (och vänners familjemedlemmar, haha).
Har börjat jobba som personlig assistent och tror att jag trivs, imorgon är min första dag utan handledning. Det är inte så varmt som jag önskat, men jag tappar inte hoppet, det ska komma tillbaka! Får lite rapport från Sevilla då och då, den senaste att de har 39 plussare nu; Varmt välkomna att dela med er!

Jag har ännu inte planerat min midsommar, men bryr mig inte alltför hårt heller. Har en känsla av att det mesta blir trevligt, bara jag inte väntar mig för mycket.




No comments: