Monday, June 25, 2012

bees


.

Nattljus, grillat och lagom smutsigt hår.
Städade ut på loftet och fann just den där lampan jag letat efter i Sevilla, plus massor av fantastiska teckningar från de små åren. Mamma ville nästan klappa till mig för att jag aldrig fortsatte på det spåret. Men bara nästan.
Annars fint. Fotboll som sagt, glass, öl.
Och så sjukt grönt överallt.
Jag har alltid redan långt innan jag kommer hit en bild av allt jag vill göra här ute. All musik jag vill lyssna på, alla böcker jag vill läsa. Men det slutar alltid med att livet ger avslag. Enkelt vill det vara.
Min känsliga näsa får andas renhet och syrener.
Mina nerver under cooling management.
Naglarna har jag målat gröna och som om inte det vore nog kunde man nästan ana ett mojo-mode hägra i fjärran. Ett sakta intågande som i mitt fall skulle motsvara djungeltillväxt i saharaöknen (försöker beskriva magi här).
Nu ska jag vila inför kommande dags fortsatta utrensningar.
Cià.


.

No comments: