Wednesday, October 31, 2012

miercoles. mittendagen.

.


Man får absolut inga besökare när man bloggar såhär lite. Det vet jag nu.
Att man inte gör PR hjälper också på, om man vill bli lite bortglömd.
Men det är också för att jag gör så mycket dålig PR som jag blir bortglömd på vissa ställen.
Jag kunde nog bli promoter för precis vad som helst, utom mig själv. Jag älskar verkligen Sverige på många sätt, men när det kommer till att pynta sitt namn med superlativ, känner jag mig kulturellt bromsad. Ja, jag tänker skylla på lagomheten idag, för att jag känner att allt som rör sig i mellanmjölkszonen har en lite för representativ del i mitt tillstånd (jag till och med dricker färsk mellanmjölk!).
Går till studion nu. Ska försöka lirka ut något superbt där inne, som jag kan återkomma med.


Man försöker ta in det.

.

No comments: