Wednesday, July 15, 2009

gunpow


Frågor jag ställt mig på senaste

- Varför går inte de viktiga schemaläggningarna ihop?
- Vad är det alla missuppfattat när de kallar lakrits "gott"?
- Är jag dömd till för evigt korta naglar och missöden med hands-frees?
- Hur många språk kommer mina barn snacka?
- Hur länge ska jag komma att gråta den 15/8 då Trentemöller spelar i min spanska kommun och jag inte är här?
- Vore det inte det ultimata att bli husmor ändå?
- Vem fan är den här Hannah Montana?






Man har för mycket tråkigt, det är vad man har. Men det är mitt eget fel, todas las broncas on me.
Sen saknar jag den där surrealistiska idén jag hade nyss. Den skrämde mig och jag vred av. Och nu vet jag inte om jag vill ha den tillbaka. Jag blir stillsamt nervös när jag saknar, såhär alltså.

2 comments:

S. Nendos said...

alltså, förlåt att jag skrattar för det är kanske inte menat att va roligt... men jag skrattar för att jag ser framför mig hur du ser ut som ett frågetecken. skulle man slå upp Rebecca Rubin i nationalencyklopedin skulle det komma upp en bild på dej när du flexar dina näsborrar. en fantastiskt härlig bild, förövrigt.

jag håller på med ett nytt inlägg nu, just cos u asked for it!

Rebecca Rubin said...

Haha, Beccsposen eller bara en random människas förvirrade ansiktsuttryck?
Anyways - bra; skriv skriv!