Saturday, July 25, 2009

Un día con Carlos Baute



Idag på löpbandet fick jag så kallat "njuta" av hans perfektion via tv-skärmen. Han är verkligen äckligt fläckfri. Och fick mig nästan att somna där jag sprang - eso es fuerte. Det finns flera sånna, och mest kvinnor förstås. Eva Longoria till exempel. Halle Berry...Valium rakt av.

Men sen finns det sånna som Kate W. Henne kunde man se dubbad på utebion igår, men igår gick jag och la mig tidigt - oh yes - och fick istället erfara det där som min mamma berättat om (se monsterpropagerat för) i alla år, en morgon då man vaknar utvilad. Men så var klockan 01 igen, för varför vara smart när man kan vara dum?

Och så ska här göras de små jobbiga inköpen; mascara, nötter och en quita manchas (fläckborttagningsmedel). Inte för att jag jag tappat i royalty, är bara lite sölig sådär. Och för att sluta söla ner här i mitt alltid så kliniskt rena hem åker jag ner till Malaga på söndag. Fast egentligen är det för att andas hav, vänta in Al, och ladda inför gemensam nersmutsning av Sev i augustis första varma nätter.

Vi hörs av



Carlos säger "kom"


1 comment:

S. Nendos said...

men det där blonderade håret....?