Tuesday, May 4, 2010

Mejor un tinto que un tonto






I brist på nya bilder (jag låter Kajsa ta hand om den biten med hennes killer cam),
kommer här.. annat.

För övrigt har jag utvecklat den klassiska spanska pollenallergin. Grad 1, men ändå. I och för sig är det alltid skönt att slippa tro att man åkt på nåt härligt immunförsvarsutrotande alien-virus. (Ja, jag kan tro sånt).

Ska nu göra som igår och lägga mig på sängen tidigt (Se: På. Under täcken svettas man bara). Bläddra lite i Mangos senaste kollektionsbilaga och låta hudsvedan på röven från friteringen i Vila Real läka. Hej tatuerad vit trosa. (Åh nu fick jag lust att lägga upp en bild från en annan gång då jag tatuerade en sån. Men det ska jag icket).


En gång på ett café i Uppsala dök plötsligt Daniel Drexler upp. Sjöng lite för oss och sen kom hans skiva att bli mig en mycket god vän.
Nu kommer Jorge Drexler snart till Sevilla och jag vill hemskt gärna gå dit och lyssna.
Här nere myser de tillsammans.

(Pax heta Linda. Que muy linda no lo soy)













No comments: