Saturday, February 5, 2011

Glancing

kj

Mina converse väntar på mig. Jag känner det. Snart är det fan dags. Riktigt snart.

Idag fick vi lite försmak på det. Bortsett från den uråldriga kylan inne i moskén gav Cordoba en värme som hette duga. Gled runt, pressade oss upp mot alla vita stenväggar vi såg. Jag nördfotade och var allmänt skön och ganska snygg. En stadig lunch och många snoggles (we wish) senare satte vi oss på tåget igen. Back to Seviz biz.
Goda viljor talade om utgång. Verkligheten förklarade för oss att sånt är för ungdomar.
Men jag klagar inte. Lägenheten för mig själv, och jordgubbarna likaså.

Imorn ska jag klä på mig pälsen för sista gången i år, och bege mig ut på jakt efter ett nytt älsklings-frukostställe.
La Tasca, R.I.P.

Back in oh-nine. I'm in for another treat tho. Are we feeling that?
kj

No comments: