Friday, October 7, 2011

nowhere friday.

-

Klockan är just före slaget då jag tar min bag och beger mig mot dagens första klass. Kaffe, frukt och yogurt i sängen. P3. Just denna vecka är detta min vilodag. (Hah). Efter klassen ska jag gå hem och vara jävligt produktiv. Promo och sånt. Mail. Läsa dossier:er och sätta mig in i diverse... diverse. En liten engelskaklass på det, rep och ikväll David Bastidas i baren i parken här bredvid (är f.ö. sångaren vi har lyckan att få som ackompanjatör på eftermiddagsklasserna med Chloe. Han, och Sergi Gomez på gitarr).
Chloe för övrigt. Tänker inte göra nån slags dandish hemlighet av att hon är en stor källa till inspiration i mitt liv just nu. Lämnar hennes klasser i ett rus som skulle vara svårt att jämföra med något annat.
Men man ska inte heller jämföra.
Så nu ska jag gå på Alicias klass och träna mig i det. Svettas och göra det jag kan. (Helst mer, men ok).

No comments: