Wednesday, August 20, 2008

David Brent

Det är onsdag.
En dag när man äter rester ur kylen. En dag man ser sig i spegeln och undrar vad som egentligen hände. En dag man dricker hälsofil ur glas och hoppas på bättre tider. Man gläds över att kunna hjälpa till, och över att man ändå har en sjysst basic-garderob nu. En dag man åker hem från stan 3 timmar innan man planerat på grund av döden döden. En dag man lyssnar på Neon Hitch. Man skriver blogginlägg och hoppas att nån ska komma å hjälpa en slinga håret. Man minns den där extremt snygga grabben på krogen igår och undrar varför man inte lagt märket till honom förr. En dag när man är som smånöjd, med lite magont, men med tankarna i annat.



Ikväll skulle jag vilja titta på en rolig film och bli spa-behandlad.
Får nog nöja mig med filmen, men he gå ju, he me.
Kanske gräver jag vidare i youtubedjungeln på jakt efter det allra roligaste Office-klippet. Funderar vidare på hur i helsingkrovas man ska få ihop en rimlig packning för resan. Ger man det tid och visar sin brutala sida, eller plockar man helt enkelt fram den absolut största väskan människosläktet någonsin skådat?
Hur som helst ska jag verkligen försöka hålla mig vaken så jag däckar av relativt tidigt. I need, the world needs.

2 comments:

Anonymous said...

lägg in en slinga, en bloggslinga, vettja! pappa

Tallie Jou said...

I learn from the best, my inspiration comes from you. I love you endlessly.