Tuesday, August 26, 2008

Disturbia

- The city of fallen angels...
Näe, inte fan har dom fallit. Här är änglarna klazik, old skol, och bangar inte för att synas på Lånch. Jag har haft den njutaste helgen på såååå länge. BÄÄÄSTA GÖTEBORG. Det är hit jag ska om jag nånsin får för mig att flytta norrut (innanför sveas gränser) igen.
Är fylld av en massa kärlek, god mat och jugge-tugg, kan det bli bättre?!?

Sitter i Bellas lya i majorna å känner doften från mina marinerade bönor och keso. Imorgon bitti klivs det upp tidigt och det beges till östkusten. Stockholm får kungligt besök. Dock för ett dygn he e värt´e! Måste också fixa pass för det är ju borta.. maaaeehhaapallante!

Om ni inte hittar mig på Yåtob så får ni snart en rapport från hufvudstaden. Och snart är jag i solen, den riktiga solen.

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

maaah palla ente...sant du komemr aldrig ha så roligt som med mina älsklingar....maaaaaaaaaaaaaaaaaaahssa yotåååb! flytta in! maaha palla ente med spanien....det e inte riktigt lååånch där....det e mer klazzzik här

Anonymous said...

Well baby, du har inte testat e-town ännu. Här är det mer old skol än du kan tänka dig.