Thursday, February 12, 2009

Alguém cantando!!



Här kommer en grattis-hälsning från livscoachen Peter Nilsson. Nu har du blivit ett år äldre och det är dags att visa lite jävlar anamma! Nu har du tänkt sitta hemma och trycka i dig tårta och vänta på att folk ska komma med presenter. I helvete! Det kommer aldrig att hända, inse fakta. Nu är det Du som tar med dig den där tårtan ut på stan och bjuder små hemlösa barn. Förstår du vad jag menar? Ha en trevlig födelsedag så kanske poletten trillar ner!

Min fisk är bäst.
Och tack till alla alla alla alla alla för alltihopet!!!

"Si tu eres mi paracaídas"

6 comments:

Anonymous said...

FUUUCK FUCK FUCK!! jag glömde din fördelsedag!! grattis baby, i efterskott!! hoppas du hade en mysig och fin dag! PUSS /kusse alice

Anonymous said...

Haha! Åh, I'm honored! Puss på dig sötnöt!

Anonymous said...

Oj, jag glömde skriva att det var från Emelia :P

Rebecca Rubin said...

Alice, no danger on the roof. Vi kommer fira för 10 födelsedagar på varandra när du kommer ;)

Emelia, något så genialiskt kan inte lämnas att tyna bort på fb. Nu är det förevigat på the royal pages!
Tack igen!! PUSS

Anonymous said...

Grattis min prinsessa!

Rebecca Rubin said...

Åh lolita, tack!