Friday, February 6, 2009

Ultifinfin

Nejmen jag ska bara berätta om hur duktig jag är

Dagens done
  • Handlat prylar till avresan
  • Hämtat ut min klocka
  • Förträngt Trentemöllerkonserten
  • Beställt nytt visakort
  • Lunchat med Nemri
  • Delat qually time med Moe
  • Fotograferat
  • Grattat grannpojken på födelsedagen
  • Besökt min chefs kontor för löneuppgifter
  • Förträngt Trentemöllerkonserten
  • För hand räknat ut vad jag tjänat ihop under dec/jan/feb (på två arbetsplatser. Tänk OB-tid, storhelger, nattpass och oregelbundna scheman)
  • Kollat upp de exakta resetiderna
  • Grinat över missad Trentemöllerkonsert
  • Sorterat upp tio sidor hotmails i mappar
  • Ringt 8357209 samtal
  • OCH förberett morgondagens nya att-göra-lista.


    Can a girl be better?

    Ja, om hon går och lägger sig. Så nu gör hon det. 765432 - och så var det bara 1 dag kvar...



No comments: