Sunday, April 12, 2009

Fröjdelig nedmontering


Jag tar tillbaka allt hoppfullt ur förra inlägget. Jag var bara blind (+döv+stum och allmänt förståndshandikappad).

Jag har brännsår av rengöringsmedel på händerna, två vrister som inte vill mer, och jag glömde bort min egen mammas födelsedag... med en vecka..
Jag har också - inget liv.

Kommer hem sådär 03.10 (om jag har tur), snor en näve saltade mandlar av Paco och kastar mig som en förbrukad Quasimodo i sängen. Entrar msn för en kvart och in loggar min älskade Isabella. "Joggar på Venice beach. Cali baby!" . Ingen log ju.


Nu ska jag be om att få sova. Hoppas tvättmaskinen, mensvärken och välviljan kan förstå och ge sitt medlåtande.

2 comments:

Angelica said...

Är Paco din fågel? och varför tar du hans nötter? :)

Rebecca Rubin said...

Man skulle kunna tänka så... men det är ju inte rätt. Haha.
Paco, han är min gudabenådade roomie, och jag tar alltid hans mat för den är godare. (neeee..)....(Joooo!)