Friday, April 24, 2009

joon


Pre-ferian igång. Ikväll ska det tydligen va vääärsta grymma stämningen. Men jag tror jag ska dra med mig min napolines på lite salsa istället. Om benen bär mig efter kvällens klass dvs... Med de 35 graderna vi har vet man aldrig om man går eller kryper ut från studion... om ens det.
Men det är skönt med stek, skönt med sangriá i skolan, skönt med Pete Philly och goda minnen från onsdagens njuta b-day festivities
. Fint med siguiriya a la Juana och frysen full av kycklingfiléer. Fint att längta efter att få städa sitt hem i lugn och ro, med fönstrena öppna, och man pumpar pumpen i högtalarna. Skönt med flightbekräftelser i mailen.Fint att mamma kommer alldeles snart.
Typiskt att jag måste gå.
Bra att jag strax kan vara tillbaka.

1 comment:

Linda said...

sjukt bra ton! å livet ditt låter minst lika bra