Saturday, June 13, 2009

Acogedor


Det kan va så att jag är så förbannat less på folks rundhängande/-sittande/-slöande nu. Nej jag ska inte ens använda ett "kan va", för hatet är för starkt. VAAAR ÄR ALLA ROOOLIGA MÄNNISKOR SOM VÅGAR RÖÖÖRA PÅ SIG?!?!?!?!?

Klockan är snart 23 och det är 33 grader ute. Har just öppnat balkongdörren för att värma mig lite, då min boendepartner kör all in på fläktsystemet dygnet runt, och jag inte vill förkyla mig. Pierce Brosnan kör dubbade fäktningsdueller på tv, men överröstas av "un clavel" från grannens kvällsnöje; copla-tävling....
Näe, jag måste nog invänta Al´s ankomst i slutet av nästa månad för att det ska bli nån ordning på det här. She knows the jiggy style. Trösten finner jag i tanken på kommande onsdag då jag gör min sista examen och senare hookar upp med Jac för lite välförtjänt skumpa... för det här är ju ohemult okul.

Får helt enkelt slå på lite gammal Monica Z och forma min kropp till en litn piiil, som Em lärde mig. Härliga helgångest.



Where did my baby go?

3 comments:

kussikuss said...

HAHA va härligt foto.
the jiggy style, yes??! ooooooh yes.
den som väntar på nåt gott..
aa jag väntar o längtar, herregud, det blir SÅ bra!

Anonymous said...

Ge mig

Rebecca Rubin said...

Kanske delar med mig om du är gullens o ger mig namn (o adress).