Thursday, June 18, 2009

Miss you/Moan/In progress


Gazpacho, rostade hasselnötter och Trentemöller till efterrätt.
Idag är det..snart midsommar. Jag funderar på att ta bussen ut till Ikea för att införskaffa lite matjessill. Men mitt lilla råtthål som jag (ibland) kallar rum måste rensas först. Jag har alltid fått en smått klaustrofobisk känsla där inne, men med den totalt stillastående varma luften blir det nästintill outhärdligt. Framförallt när alla de funktionella ytorna ligger täckta av rena kläder, smutsiga kläder, tvättkorgspåsar, örhängen, visitkort, lite mer kläder, hemläxor och en hög väskor. Och pur smuts.
Och nu kan man inte ha fönstren öppna förrän klockan slår 22. Tur man är viking och kan kämpa mot det mesta. Nästa fight att preppa för blir Jimmy Choos kommande samarbete med H&M... som om jag inte hade grava problem som det var.

Käkade frukost med Os och en galen romare som för övrigt fick mig att tänka på Cucu i upprört tillstånd. Så jävla skön. Jag längtar. Troppo bella la cosa.



Nu ska jag mysa lite med världens absolut sötaste 5-åring ... och just det... mammas paket på posten och present till napolinesen...!
Q tengais un buen flow.

2 comments:

S. Nendos said...

Vadå viking. en afro-iranie fångad i en ursvensk folkdräkt skulle jag vilja påstå.

Rebecca Rubin said...

Ändå afro-iranier!
Kheili fint mama C.