Saturday, September 19, 2009

No grites que los niños duermen

Det går en film om kidnappning av spädbarn på tv. Jag borstar sprayen ur håret och snackar med Moe om vad han ska äta först av allt nu när ramadan snart är över. Moe och jag delar passionen för diabetesframkallande näringsintag, så hans inställning var ganska given. Föreslog att han skulle trycka 34 sockerbitar i munnen direkt när han vaknade så är det över sen.


Har inte vaknat såhär sent sen jag var 14 och det ska icke upprepas. Nånting som jag dock upprepar (bland alla andra tusentalet saker), och med samma glädje varje gång är att tänka på minnena av min resa. Brutala, obarmhärtiga njutning - du är värd att upprepa.
Fast i en annan tid, med två nya ben att hoppa från.

Jag är sugen på nånting, men inte ens tanken på choklad får mig att gå pow. Så lika bra att lämna det och lyssna lite på Isabel. Dat gal sound be fresssshhhh!



Video: Marc Strömberg (www.marcstromberg.se)

1 comment:

Unknown said...

lite kul är det http://www.youtube.com/watch?v=K7KPFqXQCbo&feature=related