Saturday, November 14, 2009

green liqR


Ladybug
, Hoodie case eller Portable Portfolio black.
Vet inte vilket som passar bäst som ett alias på mig just nu.
(Kanske tur att de bara är namn på saker jag sitter och jobbar med på en lördagsmorgon)

Julen är färdigtrixad med, allt är spikat. Fiiint! Ska bara skriva en önskelista. Jag kommer aldrig sluta med det. Mina framtida barn kommer också att få en. Så ni vet.
Nu tänker jag mest på nyårsaftonen. Vem vill komma och fira?


Ska gå ut och i köket och stoppa nåt i mig. Endast en svennekaffe som start på dagen får min kropp att göra konstiga saker.
Ciao
ciao

(Och så tycker jag att Henry är bäst. Han har gett mig Spotify och en ny mening med livet)

3 comments:

Unknown said...

http://vimeo.com/7496785
vassego!

S. Nendos said...

Vilken är den närmsta flygplatsen?
jag tittar upp alternativ. jag behövetr något nytt! Och jag behöver träffa dej.

Rebecca Rubin said...

Fy fan Sandra. Du är så mitt i prick. Jag väntade bara på att du skulle fråga. DU.
Sevilla, Malaga eller Granada eller Jerez.
KOM!!!!!!!