Saturday, November 21, 2009

Oren med S på bröstet

Jag tror han hade en sån där superheroe-dräkt på sig idag, mister Lavie.




Ligger med mitt gråa blöta hår i grå mjukis i min gråklädda säng. Nyduschad efter en lose flip house dance-session till Maskinens kkk-ka-karusell till musik.

Har fått diverse kommentarer/tips om att ett av de här videoklippen jag lagt upp är ganska olagligt. Att det ligger ute lite för tidigt det vill säga.
Men det är mycket som är olagligt säger jag.
Choklad till exempel.
Eller att ta för mycket hänsyn.
Eller att påstå att man har tillräckligt många skor.

November har passerat snart och jag märkte det nästan inte. Nog fan har det gått dagar som borrat in sina hakor i bröstkorgen, men faktiskt. Novvie sprang som han haft aina efter sig.

Och Ruby rises.
(Nån sa att när man brutit ett ben och låtit det läka ihop, är det starkare än innan. Jag har aldrig brutit nåt sånt där ben, men ställer gärna upp som representant i kampanjen, om man säger)



No comments: