Saturday, March 27, 2010

Häpnad



Lite lagom eftersläntrad bild från min födelsedag. Men inte för sen.
Jeni, jag, en tårta och 25 små konstverk från stans fierce:aste konditori. Bra att kameran fångade min överväldigade nuna, för kvällen var verkligen underbar.

Nu, den 27:e mars, har jag istället haft en underbar dag. Talat med bästa Ali över skype och stannat utomhus för att njuta av solen. Den gjorde sitt entré-statement idag och jag applåderade allt jag kunde. Dvs jag åt lunch på Alamedan, promenerade runt och tittade på folk. Tog en glass i skuggan, i sällskap av min fina novellbok, och gick sedan ner till floden för att promenera lite till.

Älska lediga helger.

Nu väntar mitt skolbarn Paco och en cocosyoghurt från Mercadona.
Chauchau


1 comment:

dina said...

ååååh GE mig också!!!