Sunday, April 4, 2010

Prognos från södern 2

Idag gjorde jag portugal-premiär, och blev hemskt nöjd.
Jävla mysigt det är med strand, hav, snäckor, stek, vinho verde och färska skaldjur. Lite marknad, lite lugn, lite vara jävla fa-ha-i-ain i sin nya solhatt.
Obrigado por hoje.

Ps. Såg bild på de drivor av gråsmutsad, fryst nederbörd som plågar era ögon och benmärgar därhemma.
Detta inlägg var inget in-yo-face.

JOOOOOOOOOOOOOOORÅÅÅÅ DET VAR DEEEEEEEEEEEEEEEEET (mitt aprilskämt i efterskott)








Nu sover mamma sen några timmar tillbaka, och jag och Paco sitter som vanligt i samma vardagsrum, i varsina världar med nån kass gammal film slentrian-rullandes på tv. Det är skönt, jag älskar ju rutinprincipen mer en själva rutininehållet.
Imorgon ska det INTE regna och jag ska återigen äta rökt lax och philadelphia på min morgonmacka. Praise the great one for momma maintenance.

No comments: