Friday, July 9, 2010

Motsho Grande Senjorita

lkn

åh nej lesss. ja.

missar moe's mamis falafel och en sol som heter duga to da double D för att snoret fyller hela mig med sig självt och sin härliga bi-effekt pissoff-heten.
hemma luktar det unket och jag kommer på att jag inte har några rena underkläder kvar. dom är i min väns torkskåp och hon är inte hemma.
finner halloumin i kylen och inser att den kommer hinna bli dålig innan jag hinner bjuda hem nån som vill dela den och en ViVi med mig. för jag jobbar. och är snorig och pissed off.
har också missat alla filmer på tv för att klockan är halv elva och jag fortfarande tror att det är nu man ska äta middag.

Det enda jag faktiskt har lust med nu är att gå ner i tvättstugan med en värsting till boombox och ha juerga med mig själv tills knäna viker sig och allt snor har f-d itself backways.

Madrid.1998.

No comments: