Tuesday, July 6, 2010

sebastian abreu let me fix those brows and make u mine

kn

Jaha här sitter jag små-febrig med en påse rostade nötter och en dunk te och det är halvlek i semin mellan Uruguay och Holland. Får man önska ett land allt illa bara för att de talar världens fulaste språk? Jag gör det. Viva los uruwaisshanooos.
Jag har för övrigt inte bara lyxat till det med nötter, utan har även smyghandlat nudlar av märket Eldorado och en enorm flaska sweet chilisås. Willys besöks endast när mamma inte är i stan.

Älskar mitt vardagsrum, mammas vardagsrum. Alla dessa utvalda vackra saker som är här bara för att de är just det - så fina. Alla noter, tavlor och de gamla fönstren. Sitter man uppe sent kan man se hur nattsolen speglar sig i det annars så väldigt fula höghusets balkongdörrar. Alldeles rosa.

Jag har det bra här hemma. Bollen är rund, och även om inte mycket händer i U-town, trots detta, så trivs jag faktiskt bättre så. Just nu alltså.






Jag blev full och gick runt med stilett för din skull.
Den lyckan

No comments: