Tuesday, September 7, 2010

en korrdåbähh i tjööke

kj

Nu kämpar jag lite med mig själv för att inte bli sådär bortskämt förbannad på att min första dag inte alls blev som den skulle. Det var meningen att jag skulle springa runt på klasser och gå och beställa nya skor etc, inte sitta hemma nästan hela dagen för att invänta hemleveransen av en väska som ändå aldrig kom. Och när jag sen hade samlat mig efter denna tragiska väntan för att återigen ringa och kolla vad som hänt porlaputafeademierdaysushijos möts jag av: "Välkommen till Spainairs information för försenat bagage. Vi har öppet 9-19. Tack". Vem försöker dom lura? Inget i Spanien har öppet 9-19!
Imorgon vill jag vakna av att Paco knackar försiktigt på min dörr och säger "Rebe, någon kom just med din väska och den sjukaste presentkorgen jag sett. Exotisk frukt, champagne, ett par senovilla-skor i stl 8, och en weekend-flight till Dubai".
Tycker ni inte det känns rätt rimligt ändå. (Nej det var ingen fråga).

No comments: