Tuesday, December 7, 2010

yocrep, my love.

kj

Har så jävla ont i fötterna.
Så, då lämnar vi det.


Igår bakade vi äntligen de där lussebullarna. Torra och bleka blev de, men jag väljer att vara nöjd över att jag ens ställt mig och bakat. Så långt ifrån Rebo-göra man kan komma, normalt sett.
Det går bra i studion också. Saker börjar falla på plats. Långsamt, med mycket kraft, tid och noggrannhet. Envishet. Brutalitet. Svett.
Och så har jag köpt ett par gummistövlar, till slut. Tre år har jag stått ut med vinterblötan, inte ok. Spelade on the wild side och valde ett par helsvarta. Variation förnöjer.


Skulle ha skrivit ett inlägg om ensidighet, egentligen. Men jag kom inte ihåg det förrän nu...
Så vi kör vidare på det motsatta spåret och matar ut lite av mina schizade låtval för dagen.

2 comments:

Emelia said...

Saknar dig, min guldsnäcka!

F.N. said...

hoi