Friday, January 21, 2011

Crepi

kj




Borde sluta klaga. Sluta stöka ner mitt rum och sluta tänka på fel person. Sluta knapra Espidifen och stå ut med smärtan istället. Jag kan ju sånt. Sluta blogga när inget kreativt egentligen vill fram, sluta vara så jävla sneaky och se csnskulden i vitögat. Sluta vänta, sluta tro att det är tricket. Sluta sluka min älsklingsbok som om den aldrig ska komma att ta slut. Sluta slarva och sluta dra mig för småskit. Sluta snåla och sluta skylla på diverse småskit. Sluta påstå att jag är värd en grej och sen gå i motsatt riktning. Sluta skicka sms. Sluta jiddra - börja göra. Sluta påstå att jag inte kan. Sluta se bakåt, radera för gamla playlists. Sluta undra vad som är mest sant. Sluta med tomma uppesittarnätter. 
Men främst
Sluta säga åt mig själv att sluta. Ord är så jävla svaga.

kj

No comments: