Tuesday, March 24, 2009

Ratpack+venganza+lluvia+curro+hey papi+tonfisk...


Mm ja, jag är jävla frånvarande nu för tiden. Har aldrig tid tycker jag.

Skolan har börjat... den där i det spanska språket. Flickan från de norra skogarna med den fejtaste sevilla-accenten har satt sig i skolbänken igen. Minchia! Men det är roligt. Subjuntivos=va? Fast det gör ingenting. Har fått kasta om lite i mitt jobbschema också. Fixat allt med csn. Fått starkare lår. Är på väg.
Nu måste jag nap:a och skriva ner tusen verbos de sentimientos till morgondagens konversationsklass. Sedan fantastisk mördardans och efter det vidare för slit på Rayas. Det regnar idag så jag hoppas på tidig stängning.
Nästa vecka är det semana santa och plötsligt blir det så tydligt hur länge jag varit bosatt här. Galna galna verkliget.














Ps. Mannen är ju så funnen.

5 comments:

Anonymous said...

iiiih är mannen funnen? du menar HAN mannen??

By the way, sjukt heta män lite längre upp på dina foton.
Tell'em that Im on my waaaaaaaaay!

HUUUGS

Anonymous said...

ooooj det är från mig, alice, förra inlägget

Rebecca Rubin said...

Nej asså han finns i en annat inlägg, haha. Men det var förbjudet kött.

I will, när kommer du?

MUAH guapetona!!

Anonymous said...

jag försökte få tag på dig på msn idag, men det kom tydligen inte fram..!
jag kommer komma den 25 juli-3 eller 4 aug..hur låter det??
det är ingen i familjen som har haft råd att lägga ut förrens nu, så det blir bokat i veckan.
POUSSSSS aliché

Rebecca Rubin said...

4e förstås!
Ring mig vid nio ikväll om du behöver, eller koppla bara upp dig!
Välkommen till THE heat!