Wednesday, May 6, 2009

AA: "Yes we caña!"


Igår, om du sett mig, hade du antagligen trott att jag anlänt från en annan planet, en planet där man sliter folk i håret och där alla slår sina barn. Troligtvis hade jag även gått hela vägen till jorden, och säkerligen hade jag druckit Mezcal under tiden.
I alla fall om jag utstrålade hur jag kände mig, haha.

Men nu är det lite bättre, gjort try out på nya jobbet, avverkat vardagsviktigheter, haft mobilen avstängd.
Make it happen.

Mamma åkte för inte så länge sen, och vi har haft det så fint. Sett så mycket, träffat så många. Men nu är verkligheten tillbaka. Ganska rörig uppenbarelse, men med gradvis uppsprickande molnighet. Och vardag är också nice.
Struggla på med mango-batidos och spanskdubbad geishafilm, 26-gradiga midnätter och min rosa cykel Carmen.

Tagernuederhandomer

No comments: