Thursday, May 7, 2009

si+funk it sidewayz


Hur ska jag klara alla desa bruna hudar?


create animated pictures at GoAnima.com


Dragit ut den portabla på tur. Gled ut med Carmen mot Alamedan, efter dagens första spanska pilatespass. Den bland stadens damer nu berömde instruktören Juan Carlos hade sin poäng, men syjuntetempot did not do it for me. Blir löpning o en jävla massa triceps framöver. Propsen går ut till årets mr. Beef Massageterapeut för alla gratisinträden.
Kommer högst troligt bli gymmets Quasi, då jag lär bli den enda som inte kör programledar-sminkningen inför passen. Oh well oh well. Som de säger i skolan - no me importa un pepino. (Så jävla skönt fifties-stuk!)

Kaffebatidon är slut, och även om vinden blåser upp till 31 grader tror jag det är dags att börja dra sig hemåt. Kobragrytan o hemtenta väntar. Men jag skulle likväl kunna sitta kvar och le åt hur fint hon glänser i solen, min rosa krigare på två små hjul. Vi kommer ha det fint ihop.

Un gran homenaje a Inma, la profe fantastica estupenda maravillosa! Te hecharé de menos.

2 comments:

Linda said...

Sådär ja, nu slipper jag vara ensammen bildspelsjunkie

puss!

Linda said...

Haha delat beroende är trevligare ;)
Det är donnan på bilden Callie Torres i Greys, inget krångel