Sunday, May 17, 2009

tu perro-serpiente en braga



He vuelto del paraíso.

Röd

Trött
och med en massa salt i håret.
Men aldrig har jag ätit en så god jävla fisk, och det var länge sen jag petade bland så många vackra snäckor med tårna. Inte heller hör de där sjuka asgarven till vardagen. Vaya pisha, me siento como de una nueva raza!




Ska nu smörja in mig en gång till för att jag inte ska sluta, likt en spetälsk, i bara ben o köttiga slamsor. Sedan meditera bort de klipp från sveriges eurovisionbidrag, vilka jag möttes av när jag kom hem, för att kunna somna in/göra mig redo för att caña upp imorn.





Saltet stannar i håret tills....vidare och jag hoppas verkligen ni också får se Cadiz nån dag.

3 comments:

Anonymous said...

KUSIN!!!!!!! JAG HAR NU ÄNTLIGEN BOKAT RESA!! KOMMER TILL DIG DEN 29JULI OCH ÅKER HEM DEN 5 AUGUSTI. jag åker till och från malaga. allt är klart och jag ska ta modet till mig att flyga själv. hur låter det??! HUH?? längtar redan som faaaan..! PUSS alice

Rebecca Rubin said...

WAAHHHHHHH.

Ta med svett-tåliga kläder och vita cocostoppar.
Puss, och välkommen!!!!!

Unknown said...

gu så avis jag blev