Monday, May 11, 2009

Enchuferíasosinho






Min granne försöker överrösta mitt natt-lyssnande av Mozarts Requiem/Lacrimosa med I will survive. Vet inte vem det säger mest om.
Rebs har idag kört igång sin webcam, efter en lång väntan. Mest från mitt eget håll då kanske... Tänkte att det kunde ju va lite "guay" att se mig kicka min kick... stryka kläder och borsta tänderna............ Som en slags B-version av Big Brother.. D-version.... Nejmen vaffan säger jag? Royal var namnet.

Jag älskar mitt jobb och att bli brun.......

....-are. Hej

1 comment:

Linda said...

Men fan va het du är då! sista bilden är min favorit. Vi gör såhär, jag filmar lite, tar lite bilder och tänker på dig nångång under konserten så är det näästan som att du är där. om inte det duger så tycker jag du borde ta din fantastiska cykel och se henne i madrid!