Friday, August 7, 2009

Am I high?


Och det är varmt och varmt och varmast när jag har klass. Fast sen drar det på liiiiite till, precis när jag lyckats sluta eftersvettas och ska ta mig de ca 4 km hem till vår svala oas till lägenhet. Paco ska tillägnas mången kvällsböner för den ac-uppstyrningen. Men dansen alltså då... igår var jag sist kvar, och precis innan jag gav upp fick jag ett galet skrattanfall av blötan jag befann mig i. Ja, blötan! Marinerad Beccs a la carte.

Vaknade en timme för tidigt idag, och eftersom jag tänkt att min kropp ska få bestämma lite mer över mitt annars så oregerliga mente, klev jag upp. Gjrode dock givetvis inte något av särskilt långvarigt värde (räknas det att fila naglarna?). En kiwi och en yoghurt med honung senare är jag nu åter på väg mot flamencotropikerna, mot puerta de la carne - köttets port.

No comments: