Tuesday, August 11, 2009

mari-blomma


Hatet för att packa inför konstiga semestrar stiger. Sthlm+Umeå+Norrbyskär+Rom(+ ev italienskt lantliv) skapar ingen logik i min resväska, och värst av allt - det kommer antagligen ge mig rejäl värk i såväl rygg, som plånbok och huvud. Men vad ska jag göra?

OM


Ja vad tar jag mig då till...? Jag pausar, fixar mig en mozzarellamacka och kollar klart på "reader" med världens mest begåvade och vackra Kate Winslet (GIFT DIG MED MIG MÄNNISKA) och känner efter lite till.
Men liksom jag blev lite tillrättavisad om det på jobbet igår, har jag också nu lite svårt att hålla tankarna i styr. Buss vs. flyg, granita vs. tartufo, vatikanen vs. Ponte Vecchio, och hur många höga klackar är värda resekompanjoner?

Ska strax slå på skärpan, så ses vi snart, kära ni.

No comments: