Thursday, December 31, 2009

trouble don't rhyme



Jag har lite panik för mitt paraply är inte att finna i ett endaste litet hörn av mitt hem och utanför faller hela himlen ner. Och om en timme ska jag promenera till jobbet. Säkerligen ligger paraplyet kvar i en bil där det verkligen inte borde vara om livet ville oss väl.
Trycker i mig mat fast jag inte är hungrig, eftersom jag vet att det inte kommer bli mer av den varan på ca 24 timmar, och jag känner inte för att ikväll bli ertappad med att smygtrycka i mig en hummer för 30 eur bara för att jag inte står ut mer.
Less på att torka mina skinnstövlar på elementet, less på att inte bara få dansa, less på att folk inte bara sköter sitt eget.

Känner mig annars som mitt paraply, misplaced, och har därför egentligen ingenting mer att tillägga.
Men gott nytt år iaf.
Skåla för mig med, så fortsätter jag fantisera om stället jag egentligen borde vara på.



No comments: