Friday, February 19, 2010

3 portions instant shit


okej. okej. nu är det inte okej längre.
Jag har köpt färdiga pulversoppor, och då vet vi att nu har det gått för långt.

En veckas total karateförkylning, nej förlåt - MMA-förkylning, har nu resluterat i detta världsrevolutionerande inköp (som jag för övrigt inte ens känner smaken på).
Kanske kommer jag behöva trycka i mig nåt jävla läkarordinerat piller snart, ge polarna rätt. Men jag tycker det är för sissys.
Annars är jag relativt logisk av mig och det vore egentligen bara korkat att inte gör allt för att inte behöva missa mer av mina klasser.
Tänker att det kan ha att göra med det jag blev lite ställd inför tidigare en dag. En som sa att jag vet allt om andra, men inget om mig själv.
Antagligen har det med det att göra.
Antagligen har allt att göra med det.


Ska väl äta den där soppan nu.

No comments: