Tuesday, January 29, 2008

Legendariskt!

Jag är här nu alltså. I Sevilla, och i blogglivet. Jag är förvånad, verkligen. Mer över mitt bloggande än att jag landat i flamencostaden no 1. Blogg är nåt jag aldrig nåt jag kommer införskaffa, jo tjena, detsamma har jag sagt om så mycket annat. Och man är ju inte mer än människa, haha.

Mitt huvudskäl att ens skriva på denna sida är alltså att jag flyttat till en ny stad i ett nytt land och med huvudet före in i en ny värld. Men egentligen har jag börjat lite väl sent då redan en vecka passerat och de flesta stora "första intrycken" är nåt jag redan fått.
Därför ska jag inleda mitt bloggande med ett stort regelbrott; jag ska kasta in en bit text från en annan site jag varit medlem i sen länge.
Några betraktelser bara. Rena petitesser.
Sen lovar jag att göra rätt, följa strömmen och försöka vara så en så konsekvent skribent jag bara kan!

Un beso. Rebecca

No comments: