Sunday, July 13, 2008

Let´s all be those juiciest

Grymt det här, med att hitta inspiration i vardagen. Från de man har kvar runt sin mitt, sitt egna. Att se dem kämpa, finslipa sig själva, och glänsa med sin fulla kraft. Och att låta sina vackra tankar cirkulera i den allmänna luften.
Tack till T för din kamp, till A för din glans, och tack F, hermana mía, för att du påminner mig om detta.

Und nau, ein hattrick.
Igår hade vi lite soiré här hemma på the royal street. Ärtiga och med inbillade sommarsinnen peppade vi på den nya clubben Plaza social, som anordnas varje lördag framöver av min minst lika ärtigt hunkiga Sof. Evenemanget visade sig vara så trevligt att vi blev kvar till stängning och jag ser fram emot nästa gång (nånstans under min svarta knock-out hang-over).


Meinen damen

The finest hostess

My men, my soldz

..continuing..

..och ja... här också

Tillbaka på död kvinnas gata.



Har inte gjort nånting idag, dvs jag har städat, suttit på balkongen och lyssnat på troligtvis jätteirriterande volymer av hiphoptoner. Om en halvtimme ska jag möta upp Recan på hemköp för att inhandla lite grönsaker till min fantastiska bönsallad... men nej, jag är inte übermänsklig, glass och chokladsås efteråt, no doubt, no mercy.

1 comment:

Anonymous said...

God damn paparazzi!

Mvh Mr J-lu