Tuesday, October 28, 2008

Cojones

Det är mycket cojones. Mycket, tocando los, hasta los, con dos.... Kom precis hem från dagens delikata måltid bestående av tonfisksallad, godaste hemgjorda lentejan, chokladkex, och ett spanskt, icke lika delikat, men gravt underhållande ordhagel. Luih, Manuäh, Ra-wu-littoe och Paco/Fran/Francisco. En kvartett man måste uppleva.
Allt sägs, allt ska gås igenom, och allt slutar med.... ja, att Raul är bäst. Hahaha...

Har köpt mig en biljett till torsdagens föreställning på Caja Sol. Många män har omnämnts i denna blogg, men denne ligger nog på toppen över de alla.
180:- är din mammas lilltånagel i stilla havet om man talar om att åter få beskåda Joaquin Grilo.

Dessutom har jag fått mig lite av en nackspärr, men den ska vi sova bort tills imorn. Det blev vinter här inatt, och jag sov med fönstret öppet. Och imorn ska det regna. Men sen är det tillbaka, pangvädret, och på fredag ska jag kanske på ett äkta american halloween party. Va a ser una locura!

No comments: