Tuesday, October 7, 2008

No bounty for old Ken

Idag kom Fran hit med en låda med två små kittens i. Han hade räddat dom från ett tragiskt liv, då mamma katt blivit totalmosad av nåt fanskap som kört förbi macken där han jobbar.

Jag har nu besökt Thereses lägenhet och jag är kär. Mer upp över öronen än vad jag varit inför någon levande varelse. Om det beror på mitt nuvarande tillstånd med en klädhög i ett vardagsrum, liggandes likt ett bokbål 1942, eller för att lågenheten faktiskt bara är så jävla nice som den är, kan jag inte svara på. Men jag skulle fan va beredd att sova under deras köksbord om jag fick. Ijallefall står jag nu överst på ersättarlistan, om fine Ale genomdriver sina afrikaplaner.
Och vägrar lägenheten att gifta sig med mig så har jag ju alltid min persiske gitarrist, en av de som jag är lovad till, att falla tillbaka på.
Hursom gillar jag min Thea. Hon er en snel hest.

"No country for old men" väntar, online-movies has got me firmly.

Method man ft. The prodigy - Release Yo´self
Neon Hitch - Breathe you
Santogold - Creator

Bodyrox ft.Luciana - Yeah yeah
I heart:
Otvoreni 106.5

1 comment:

Unknown said...

www.blurb.com. Det är bara att börja länka över dina bloggtexter o skriva din första bok. pa