Tuesday, October 14, 2008

Gbg-Sevilla 12 575:-..........

Mina päron är de beste. Trixer, fixer å sjår sig. Wollah dom e bra.

(Jag skulle just ta ett foto av min egengjorda tapastallrik för att lägga upp den och låta era munnar dregla av salivstinnhet.
Men jag åt upp den.
Kanske kan det ges en ny chans imorn. Me gustan las tapaitas, me gustas tu.)

Imorgon kl 12 ska jag gå till en snubbe å kolla in vad han har att erbjuda mig. Vi snackar boende. Vi snackar också att i sånt fall bo granne med Lied´l. Hej pesto rojo, jag ska straffköpa alla burkarna då folk alltid alltid hinner före annars.
Och jag tror verkligen verkligen att jag vill bo där. Och hey, så länge han inte är en 60-årig gubbe på 1.40 som luktar mer rakvatten än t.o.m. den spanska lagen tillåter, så ska det nog gå bra. (Som han från den förra visningen that is).

Nu ska jag studsa vidare. Möta upp Ale, slå mig ner på bar Alfa alfa å titta på Thea när hon schlit häcka av se. Och en rioja är jag värd.

Tjix från Bix

No comments: