Thursday, January 7, 2010

vartvarjag?







Lyssnar på Simon and Garfunkel och äter pasta, har lite ont i ryggen för igår låg jag hemma och var ledig (arbetslös) och tittade på både del 1 och 2 av millenniumfilmerna. Man måste ju hålla sig a'jour med vad som händer där hemma.... ehm..
Den lille pöjkstackarn ringer och ringer. Han har ringt i tre dagar nu och jag tycker ganska synd om honom, hur han gång på gång möts av min telefonsvarare. Men sen kan man ju fatta vinken också.
Väntar på att mr. Naveh ska göra ljud ifrån sig, ge mig livstecken. Dvs, skicka mig filer att konvertera så att jag kan få lön och därmed överleva. Försökte ringa min lärare, men hamnade hos fel Concha och fick återigen i ansiktet hur det går när man måste byta till en dålig mobil för att ens egen har gått sönder och man inte har råd att köpa en ny. Fel alltså.

Hoppas Thea inte går till gymmet så jag får vara med henne en stund.