Friday, November 12, 2010

Eu bebo café à noite


kj

vaknade inte så väldigt sent (och blev nöjd), så då tänkte jag att jag var värd en lite extra god frukost, men mitt gröna te var så äckligt så jag snodde en hojaldre av paco för att kompensera lite, och satte mig i sängen o kollade mailen med frukosten bredvid (helt nöjd), och så när jag ätit upp hojaldren upptäckte jag att hela mitt knä och halva säng var täckt av florsocker. vilken tur att jag ändå ska tvätta idag, tänkte jag (nöjdare), och sen kom jag på att tvättmedlet är ju slut. så då tänkte jag istället på repet jag har i eftermiddag (och blev lite nöjd igen), men så kom jag på att jag inte skrivit upp mig på nåt rep idag, utan istället börjar jobba klockan halv sju. menmen, kul att va ledig tills dess då (och skönt att vara nöjd igen), fast... så skulle jag ju ge engelskaklass klockan fem ja. okej... fem, massor med tid (slack-nöjdheten)! man hinner ju typ allt på fem timmar!

allt utom att byta om från pyjamasen.
maktub, det står ändå skrivet.

2 comments:

Jasmine said...

Hahahah!
Fy fan vad nöjd jag är att du är nöjd!

Rebecca Rubin said...

det ska också i efterhand tilläggas att jag var väldigt sent ute till jobbet men att jag preciiiiis hann in i tid (sjukt nöjd), och fick därefter av min kollega till svar "men vad gör du här? du börjar ju inte förrän 21!"