Monday, May 26, 2008

Como el free rider

Nu är helgen över och ojoj va mycket som hänt.
Eller ja, jag har varit med om en del. Pappas visit var en härlig spoiling-session av guds nåde, men mest var det bara gött att ha honom här. Tror jag gav honom en ganska välartad inblick i mitt sevillanska liv.



Idag blev en oväntad day off från jobbet och jag har bara lapat sol. Lämnade mobilen hemma och promenerade ner till floden med Laura. Därav inga foton, men dock ett fint minne extra. Yoghurt, vatten och "Raw" med Eddie Murphy på taket en sån här dag behöver inte heller vara fel.
Har inte många dagar kvar i på C/Correduría, då jag måste vara utflyttad den 1:a juni, men det gör mig inte så mycket, även om det ändå känns märkligt att separera från livet där och från min käre Moisés.

Sitter nu hos Laura och smälter en massa. Snackar med alla jag inte connectat med sedan början på förra veckan och förbereder mig för en vecka av mycket jobb och lite vila.

It´s like I´m up for a re-union, u on?


Amos Lee - In the arms of a woman

No comments: