Thursday, December 4, 2008

Soppa på.. mitt face

Soo.... no Gran Granny Granada. This time.

Finns bara en sak jag vill göra istället. Vill som Lo, ta min bästa reaggetonskiva, sätta mig i en bil å bara köööra. Cruisa bara. Fredag till lördag, lördag till söndag.
Och de fina gamla minnena i Robbie Williams party mode var lyckligtvis raderade när en tjej idag gick igenom sin snubbes hårddisk. The life as a free-rider ain't always priceless.

Har fått igång min web cam och tycker det är fantastiskt pirrigt. Har skickat massa jobbiga inbjudningar till nästan alla i min msn/skype-lista och låtsats att jag bara vill testa den. För att visa upp mig. Är ju så galet tung jag.

Det är mycket minnas just nu också.
Fredros Dat be dem och mitt intro till the world of oh mama-lips.
Missys Lose control och allt förbands-derrande på Idun.
Disturbia och Forever, båda ord (låtar) jag direktkopplar till Götets principessa och mitt framtida liv.

Men ingen hade tid med nostalgi, det blev ingen energi över nej...









6 comments:

Anonymous said...

hahaha, jag mejlade dig! alltså jag och datorer..men jag älskar dina inlägg gumman, och känner med dig som fan! hoppas du har det bra därborta. ps, SUPERfina bilder, pappa helge skulle vara stolt, jag ska fan visa dem för honom!

Anonymous said...

God damn vilka bilder. Har du gått o blivit modell utan att tala om det?

Förklaring krävs omgående!

Rebecca Rubin said...

Född sån.
Haha, nejmen jesus. Sånt som blir till när man egentligen har för mycket energi för att sitta ensam en kväll mitt i veckan...bara...

Anonymous said...

Jag tror dig inte, såna kort tar man inte ensam en kväll mitt i veckan. För då ska jag visa dig hur mina bilder ser ut å så kan vi jämföra o konstatera att du är MODELL :)

Rebecca Rubin said...

Aahahahaha, men det är sanning syster!
Du behöver inte flasha o stasha för att få till det bara.
Habibti, skriv till mig om dina umeåplaner!

Anonymous said...

Jag undrar också när du blev modell...