Tuesday, December 2, 2008

Beautifully human

Om jag bodde i Norge skulle jag behöva döpa om alla. Det är inte alls deras fel att dom givits namnen Harald, Svein, Kjersti och Bente-Maj.. men det skulle bara inte funka för mig liksom.
Fast sen skulle jag ju få låtsas att allt de sa var på skämt också, för att stå ut. Jag är hemskt ledsen, men he gå ba int!




Man ska lyssna på henne, Amel Larrieux, för hon är bra.
Sen kan man följa upp detta med;

Floerty - Say yes
Jill Scott - I' m not afraid
Musiq Soulchild - Half crazy
Bilal - For you
och
Raphael Saadiq - Still Ray


Måste även avsluta med en dialog jag fick ta del av en dag, och som jag fortfarande inte slutat skratta åt.
(scenario; två tjocka gubbar med varin respektive passerar varandra, fast på varsin sida av vägen)

- Pacoo, hace frio en tu pueblooo! ( "Pacoo, det är kallt i din byyyy!")
- Digoo! ( "I´m telling youuu!")

Slut




3 comments:

Anonymous said...

Det är inte bara dadsen som är bra. Du är BRA!

Unknown said...

en annan sa; hörru, sicket misstag; att lägga Plus direkt efter Uppdrag Granskning är ungefär som att servera varmkorv med mos direkt efter Nobelmiddan. Vem fixar det? undrar o hälsar dadsen

Rebecca Rubin said...

jag fixar, lätt! Fy fasen va gott...
Och sen var det ju inte speciellt snällt sagt av denne någon.