Friday, January 30, 2009

Lättare packning ut och kut

Solar
Kommer ut
Nya stövlarna; borta.
Tre journummer
Ett går att nå en (halvt) levande människa på.

Ja, chefn sku väl komma dit om nån timma”
”Ehm.... (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) du tror inte han skulle kunna tänka sig komma på en gång? (???????????) Jag har inga skor... (!!!!!!!!!)”

Nämen vettu att han ä ju småbarnsfaar å sitt väl just nu å äät midda på Rööbäck. Mään ring du te han å hör.”
Ger mig ett nummer (mig! mig!!)
Fel nummer
Och jag ger upp

Och dyra var dom
Och övervakningskameran var ju ur funktion
Och ingen visste vad service hette

Gratis solpoletter i all sin ära, men njutningen sitter endast i de insparkade pannben och krossade käkar jag fantiserar om nu.
Tattarungjävlar. Vem gör sånt? Ingen gör sånt. Acceptera det.
Kan inte göra annat än att dansa
så nu sticker jag

No comments: