Tuesday, January 13, 2009

Magic villa

Hej.
Det finns en inre stress,
för jag vill hit:

LA
NY
Sicilien
Sapri
Paris
Madrid
Tanger
Granada
Oslo
Rio de Janeiro
Buenos Aires
Mirtos
och Göteborg...

..sen vill jag reda upp mitt liv och bli en konstant människa. Typ skaffa ett boende, en lägenhet som jag älskar mer än luften utanför. Som jag aldrig lämnar för att den klår livet med hästarnas längsta längder. Den jag har på en lista i en mapp, den som alla är välkomna till. Rusiak sa det bäst, han är bäst, får min kvälls allsmäktiga kärlek. Come knockin´.


Spansk vardag 1


Spansk vardag 2


Kroatisk vardag


Hennes kinder

Saker med känsla bara

2 comments:

Anonymous said...

Ey, flytta in i parisisk lägenhet med mig över sommarn, månader bara. Jag kan översätta för dig nu också. Min franska roule!

Rebecca Rubin said...

Behöver du roomie hjärtat?
Bosättning är det nog inte läge för, men jag kommer gärna och bouillabessar med dig sådär över nån helg!