Saturday, January 24, 2009

Shlak


Jaha så var man där igen, där då man önskade man var en tjock oljesheikh med feta mustascher. Så man slapp allt det här tjaffset jag nu går igenom med bl.a. csn. Ok, skippa det där med fetman och ansiktsbehåringen, men nog blir man lite till sig av tanken att kunna plugga utan att ta lån!

Lördag nu. Demonstration om några timmar. Palestinas barn gråter fortfarande.
Därefter tillbaka i mina vardagars timmar på jobbet. Märkliga känslokast. Värderingarna och närvaron. Här, där.

5 dygn till Bella är på plats hos mig. Ah!! Vänta är jobbigt, I dont do vänta.
Nu ska jag dunka in lite bilder och smälta resterna av gårdagens fabuluxa middag jag lagade till mig och min mor. En måste återigen lägga in hur royal jag är i köket.


Juntos - siempre en plan de niños (foto F.Rubin)

Em. Mi pez

Tea break at dads work

A note, for the garbage man

Welcome to my job in Petrosavodsk

07.54

Taking a virginity

All these amazing women around!

Wonderchild

Lovin alright

Provide me on this P!

Cold for the freaks

one of the byebyes

a bear, hunting


No comments: