Thursday, January 15, 2009

Socio de la Suecia sucia

Salgo a tomar un cafelito... damn, sounds so nice these days.

Det är sexton grader under nollan, och idag levde vi tungt. Lårmusklerna knöt sig när jag vid halv ett promenerade från jobbet till Moes hus. "Gud nåde honom om han inte svarar i telefonen snart", tänkte jag medan jag gick. Han sov till tre idag.

Imorgon datar jag Lola och hon ska ta min, som hon kallar det - maximoskuld. (Jag ska alltså äta där för första gången). Vi äter hemskt bra ihop, Lolita och jag. Men skrattar är det vi gör bäst. Fast vi äter nog ännu bättre.. hm..

För tillfället sitter jag o talar med Jmpr om onödiga grejer. Det är nåt som vi är bra på. Typ hans brist på msn-bilder, på vilken grad Becks ligger på gay-skalan.... chinos.... hur länge han tänker fortsätta vara gift. (Nej, det är det bara jag som undrar, haha).

Idag mailade jag även runt till tre personer som potentiellt sett skulle kunna vara han som var min första kärlek. (Jag säger Kreta, 13 år, solnedgångar och blommor i håret).
Facebookade fram några alternativ, och nu har jag redan kunnat sålla bort en. Han vill dock inte sålla bort mig....zahmat. Hur som var tanken att jag skulle kolla upp grabben på skoj, just för att jag kanske ska tillbaka dit i sommar.
Och blir inte det av drar jag och my dear A-cuz till Italien istället. Easy lovin är rubriken på det schemat.


Tack till Javid som fått mitt itunes back on track. Jag levande.
A bailar!

4 comments:

Anonymous said...

Imorn ska vi äta å skratta ikapp.
LÄngtar Puss snuttan

Rebecca Rubin said...

Haha, helst vara förvirrad och sätta sig på Maxim 24 timmar för tidigt.
Loning!
Tschüss

Anonymous said...

hahaha. Mirtos-kärleken är inget man kastar bort i första taget baby! och du vet att, kvittar om det blir kreta eller italien jag kommer följa dig som en hund.
Jag längtar! åhh det blir lycka för alla sinnen! POUSS FRÅN CUZ ALICHÉ

Rebecca Rubin said...

Jag blir ju glädjens representant av att höra hur beslutsam du låter. Välkommen Fido! haha.
We'll rule em all.