Monday, March 3, 2008

Tiddelidoo.

Idag har jag dansat. FAN va jag har dansat.
Första klassen hos Juana och jag är ett lyckligt barn. (Dock har hon skadat sig och överlåter klassen till sin minikompisa till dotter, Nazareth. Men hon har lovat att va stampklar på torsdag).
Men ringrostig är jag och dessutom måste jag köpa nya skor. Verkligen, tror halva balansen försvinner på mina höga klackhöjder. Men jag är nöjd, trots att jag får lägga ut denna stora summa, och känner att nivån är precis där den ska ligga. Jag fattar och hänger med, men får kämpa och fokusera av guds nåde.

Pratade just med min älskade Anna över skype (praise the lord for this thing!) och känner mig nu om möjligt ännu gladare.
Hmm, vad kan jag mer tillägga?.. Är överpeppad på Kajsas ankomst nästa tisdag, ska gå hem nu och planera lite roliga grejer att hitta på då. Kanske ska vi åka tillsammans med Therese och hennes bror till Granada, efter första Sevillatiden.
Nu måste jag skriva en lista på grejer Kajsa ska ta med sig från Svealand.
Linfrö, hårfärg, lakan..

På återläsning!

2 comments:

Unknown said...

tillsammans med linfrö, hårfärg o fraischa lakan kommer du att ge Sevilla ett avstamp så stort att man minns långt efter din sorti. Närhelst det nu blir. Stort grattis till La Entrada del Pista o rys lite till den här 11-åringen http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs

Rebecca Rubin said...

Jo, jag har sett henne. Kommer nog bli nåt bra av det där ska du se! haha.